poniedziałek, 8 listopada 2010

GARNIER skin naturals Intensywna pielęgnacja bardzo suchej skóry Regenujące mleczko do ciała z syropem z klonu

Mleczko zaczęłam używać właściwie rok temu. Jestem teraz w trakcie drugiego opakowania.
Zacznę od tego, że mam bardzo suchą skórę i bardzo długo szukałam dla niej odpowiedniego balsamu . Żaden nie spełniał niestety moich oczekiwań. Gdy poznałam mleczko z GARNIER wszystko się zmieniło.




Producent opisując na opakowaniu mleczko pisze, że jest to jakby "opatrunek" w mleczku, który odbudowuje szorstką, podrażniona i suchą skórę. Zgadzam się z tym w zupełności. Regeneracja jest niemal widoczna już po dwóch dniach używania( przynajmniej tak było w moim przypadku).


Jeśli chodzi o konsystencje to wydaje mi się, że jest bardo dobra. Mleczko wchłania się natychmiast. zapach może nie powala na kolana, ale nie jest drażniący itp.

Cena od 14,90zł  (bardzo dobra) Opakowanie  jest bardzo duże 250ml .Produkt bardzo wydajny.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz